Skitdag

Ja det är precis vad det är. Och då syftar jag mest till jobbet. Ingen positiv Andrea för tillfället. Fan vad jag ogillar mitt jobb just nu, och det tack vare att planeringen som är gjord suger hårt. Typ halva styrkan är borta så ingenting hinns med. Så imorgon och fredag lär väl bli lika roliga. .
Och vikarier verkar det inte finnas som kan täcka upp för det vi behöver. Och på det så har "de högre upp" bestämt att två pers om dagen ska iväg på utbildning under veckan, bra timing där!
Jo just det, sa jag att det regnar också?

Nej dags att vända humöret, behövde bara skriva av mig lite tror jag. Två dagar till sen får vi hoppas att det blir bättre nästa vecka.

Ikväll blir det ingen träning, ska ställa mig vid spisen om ett tag och fixa mat. Korv i ugn får det bli idag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det gör du fan helt rätt i...ta o tryck några jävligt onyttiga saker så känns det säkert ännu bättre =) Ses på fredag...ta det lugnt o stilla i morrn,inge stress!! Kram

2011-06-15 @ 17:30:33
Postat av: Andrea

Haha ja kanske borde jag det, ha så kul imorgon! Ska ta det chillidill,försöka iaf ;) kram

2011-06-15 @ 18:59:54
URL: http://friskusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0