(Ingen)Träning i veckan

Veckans träning kan jag ju egentligen strunta i att rapportera för den går nog till historien som den träningsfattigaste veckan någonsin. Ingen träning alls eftersom jag varit sjuk och förkyld hela veckan.
En morgonpromenad blev det i lördags på 45 minuter i ett skönt tempo. Men tror inte det gjorde så stor verkan på min kondition.

Nästa vecka blir desto bättre. Jag tänker mjukstarta träningen och inte träna lika mycket som jag normalt brukar göra. På lördag är det ju dessutom Å-varvet, så det blir att se till att ladda ordentligt inför det och inte slita ut sig för mycket under veckan. Jag kommer inte kunna begära allt för mycket av mig själv med tanke på att jag fortfarande känner av förkylningen som trots allt påverkar/påverkat kroppen. Men jag hoppas att kroppen känns lätt och att jag kan känna att löpningen blir kul och inte tung på lördag.

Det ska bli otroligt skönt att få börja träna igen. Jag är inte mig själv när jag inte får röra på mig.
Rörelse är livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0