Mer mat

När jag är hemma hos mamma och pappa så blir det mycket mat. Det bara är så, man blir gödd. Men den här gången har det inte blivit så extremt som det kan bli utan jag har kunnat säga nej och ätit mig lagom mätt.

Igår var det jag som stod för maten och jag gjorde avocado med räkor, ägg och limeaioli till förrätt, örtkyckling med blomkålsmos alt.rostad potatis och bearnaisesås.
Efterrätten stod mamma för i form av rabarberpaj med vaniljkesella blandat med vispgrädde och en stor fruktsallad med jordgubbar,kivi och ananas.

Igår kunde jag inte hålla mig från rabarberpajen och min sockerfria tid var nu över, 30 dagar blev det i alla fall och det är jag nöjd med. Helt klart jäkligt bra. Och det bästa med igår var att jag heller inte frossade utan åt och njöt av det jag tog.







Grattis mamma på Mors dag! Vad skulle jag göra utan dig?


Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh den där maten såg inte lite god ut :D

2011-06-02 @ 14:08:22
URL: http://mycketamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0