Slut på denna helg

Då var den här helgen snart över och efter passet idag som för övrigt var kul men jag märkte att jag inte var lika pigg som jag brukar vara när jag leder. Men en kickstart på dagen fick jag i alla fall. 
Drog ner en sväng på stan sen för lite shopping. Hittade en del för en gångs skull och utan att hela kontot tömdes, yes!

Nu har vi precis ätit. Det blev hamburgare som jag hittade på affärn, de innehöll 99% nötkött och det tyckte jag lät mycket bra så det fick det bli. Goda var dem också, till det blomkålsmos och en halv avocado. Satt fint såhär på söndagskvällen.

Jocke kom förresten hem idag med två superfina rödingar. Det är guld värt att ha en karl som kommer hem med fin fisk. Fulla med nyttigheter dessutom.

Nu blir det mys i soffan och invänta Vm-finalen i hockey. Sverige- Finland. Finnarna ska få stryk så det skriker om det!


Fin fisk, fin kille.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0