Torsdag då.

Sådär ja, dagen har flytit på fort minst sagt. Har varit ute och jagat runt lite överallt. Jag började dagen med kanske det sämsta man kan göra. Nämligen att bege mig till Netto som öppnar här i stan idag, det var ett BIG MISTAKE. Förstår inte varför jag inte vände direkt men jag trodde väl att den ca 100 meter långa kön skulle röra sig betydligt snabbare än vad den gjorde. Och när jag ändå köat så länge så kände jag att jag var tvungen att stanna tills jag kom in i butiken. Men efter 1 timme och 40 minuter var jag inne och det var ju inte lönt att försöka kika runt vad som fanns överallt utan det var bara ta det man kom åt utan att kliva på alla människor. Men det var en del riktigt bra priser så jag fick med mig mycket matnyttigt hem =). Ska ta och åka dit någon annan dag när det lugnat ner sig lite (hoppas jag).

Sen blev det en sväng på stan för att senare komma hem och dra ihop lite krubb.
Idag blev det en enkel sallad med kassler och halloumi till lunch, och till middag hemgjorda köttbullar med gräddsås och lingon. Så nu är jag nöjd.

Ska försöka packa ikväll med. Åker till Östhammar imorgon så skulle vara skönt om allt är packat och klart så är det bara sätta sig i bilen och åka imorgon. Träningen får vänta några dagar till så kroppen är helt frisk och inga känningar av någon förkylning. Promenader är det däremot grönt ljus för!


Ser otroligt tråkig ut men smakar desto bättre.


Gottgott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0