Ändrade planer x2

Ikväll skulle jag egentligen åkt till Västerås och gått ut och träffat mamma som hade konferens där nu ett par dagar. Men när jag ringde henne i eftermiddags så var hon inte alls i Västerås. Hon låg hemma i sin säng febrig och förkyld, stackarn. Så ingen date med mamma ikväll tyvärr. Då tänkte jag såklart att träning vore på sin plats men efter en timme hemma kändes kroppen inte alls pigg. Huvudet kändes tungt och kroppen inte alls på hugget. Så jag bestämde mig för att köra på vilodag idag och träning imorgon istället.

Kvällen ska istället spenderas i soffan med detta:



Programmet för Svettisdagarna!
Och vad är svettisdagarna tänker ni? Jo det är Friskis & Svettis årliga träningskonvent för alla Friskisföreningar ute i landet/världen. Varje förening får skicka ett visst antal ledare och i år har jag fått chansen att följa med. Det ska bli sjukt kul och jag är grymt taggad. Det kommer bli en helg proppfull med inspiration och träningspepp. Älskar´t!
Så nu gäller det bara att kunna bestämma vilka klasser man vill gå på. Lättare sagt än gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0