Mm va gott!

Rykande het soppa. Köttfärs, lök, rivna morötter, krossade tomater, kokt ris och massor med kryddor.
Det hela toppades med en klick minikeso.
Så gott i all sin enkelhet.


Idag blev det inget FF-pass som vanligt på torsdagar men ett medelpass med mig är inte illa det heller ska jag tala om! Pulsen var hög och jag svettades på i vanlig ordning. Bra dag helt enkelt. Imorgon blir det FF-pass igen och då ska det köras hårt kan jag lova.
Och just det, dag 20 imorgon vilket innebär vägning och mätning. Om jag är taggad? Nepp, inte ett dugg. Lite smått ångestfylld över att kilva upp på vågen så jag vet inte riktigt om jag gör det. Men måtten ska tas i alla fall.

Receptet hittar ni här.


Kommentarer
Postat av: Nina

Åh, soppan såg god ut, den måste jag prova!



Jag förstår att man kanske inte väljer att lämna blod om man är spruträdd, det är ju faktiskt ingen liten spruta de sticker i en. Men det känns verkligen som att man gör en god gärning och efteråt får man ett sms när någon fått ens blod. Det känns bra i hjärta och själ:)



Lycka till med mätning och ev vägning imorgon!

2012-04-19 @ 20:29:59
URL: http://korninakor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0