Tips till snabb middag.


Ofta under vardagarna vill man att middagen man lagar ska gå så fort som möjligt. Många av oss har mycket kvällsaktiviteter och annat som ska klämmas in på kvällarna och att laga mat är naturligtvis en viktig del men just under vardagarna vill man ofta ha maten på bordet fort.

Jag vet att jag sagt det säkert hundra gånger förut men finns det något bättre livsmedel än ägg? Mättande och med ett fantastiskt näringsvärde. Omelett är otroligt lätt att slänga ihop och variera med olika fyllningar.  Kanske en god tonfiskröra med rödlök och kesella, eller en med rökt lax och färskost. Eller som bilden nedan en äggwrap med kyckling, bacon och grönsaker. Bara fantasin sätter stopp!


Kommentarer
Postat av: Josefina - STOR BLIR LITEN

SV: Då ska jag kolla på willys nästa gång:) jag kommer nog imorgon på ditt pass ;) kul!

2012-04-11 @ 23:08:21
URL: http://storblirliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0