Grym känsla

Åh vad skönt! Det är precis vad jag känner just nu efter att för en stund sen kommit hem från löprundan. Det blev 16 km i bra tempo och framför allt med pigga ben. När benen bara går och andningen inte är  speciellt ansträngande, den känslan är den bästa som finns när det gäller löpning. Optimalt väder med mulet och 17 grader. Så här vill jag känna den 15 september och gärna i 5 km till då. Det var länge sen jag gjorde ett så här bra pass. Nu kan jag ta det lugnt hela dagen lång och bara njuta för fullt.
 
 
Helt osminkad, genomsvettig och sjukt nöjd!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Vad härligt! Så underbar känsla! Bra jobbat:)

2012-08-26 @ 18:51:12
URL: http://milda.devote.se
Postat av: Amanda

Åh, jag blir så avundsjuk på folk som kan springa. Nästa gång får du springa lite åt mig med ;) Är det stockholm halvmarathon du har framför dig?

Svar: Ja jag förstår det, hur är det med skadan? blir du bättre? Läste att du hade kunnat köra spinning iaf och det är ju alltid något även om det inte är löping. Det ska jag göra =) precis så är det, några tips du som är van långdistansare ;)
Andrea

2012-08-26 @ 19:25:24
URL: http://andaa.blogg.se
Postat av: Amanda

Det går mot det bättre, men det är tyvärr långt ifrån springbart :(
Åh vad roligt. Haha, träna upp ditt pannben ;) Att vara envis kommer man långt med! Man orkar alltid lite mer än man tror!

2012-08-27 @ 13:34:14
URL: http://andaa.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0