Fullspäckad dag

Lördag och dagen har dragit igång rejält. Jag vaknade som vanligt tidigt och bestämde mig för att åka och handla direkt när jag steg upp och sedan komma hem och njuta av frukost, så så fick det bli. Att vara på maxi kl 07.42 en lördag är inte var dag. Men så skönt att handla i en butik där det knappt var en kotte. Efter det blev det frukost framför julkalendern innan jag drog igång lussebullebak samt en mjuk pepparkaka. Fler saker ska bakas är tanken men inte riktigt spikat än vad det blir. Dammsugning, julklappshandling och passmakeri står också på schemat. Sen blir det dansshow ikväll på teatern. Så det är bara köra på så ska jag nog kunna beta av det mesta.
Julbordet igår var förresten gott och vällagat. Mycket fisk blev det för mig, lax i alla dess smaker och former, julskinka, vört och lite annat smått och gott. Tvärmätt och nöjd gick jag hem och stupade i säng vid 23-tiden.
 

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ska baka lite lussebullar idag tänkte jag, har redan gjort en sats med lite nyttigare allternativ men idag blir det vanliga hederliga.

SV: Kjolen är köpt på topshop i Köpenhamn på deras rea förra helgen. Älskar den!!!

Svar: Ja, lussebullar är ju så gott =) Kan tänka mig att den nyttigare varianten är lika god den. Men de klassiska går ju inte av för hackor de heller.
Åh då lär det ju inte var alldeles lätt att komma över en sådan. Men riktigt fin var den!
Andrea

2012-12-16 @ 07:53:32
URL: http://www.sixbo.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0