Lucia

God morgon!
Torsdag redan och jag har haft full rulle hela veckan känns det som. Men då går tiden fort också och helgen är snart här. Och idag är det ju lucia också, det är så mysigt. Synd att jag troligtvis inte kommer få se något luciatåg men får väl slå på tv:n i nödfall. Det är mysigt det här med lucia tycker jag. Brukar vara så stämningsfullt och vackert. Hoppas ni där ute kanske får se något tåg idag. Nu ska jag mumsa i mig frukosten innan jag pinnar iväg till jobbet i de 15 minusgrader som termometern visar, härligt!
 
 

Kommentarer
Postat av: Nadja

Här blev det lucia på tv:n i morse :D Supermysigt det med. Hoppas du får en bra dag på jobb trots kylan!

2012-12-13 @ 10:12:33
URL: http://sweetladysoul.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0