Skärpning

Tänk vad ett julbord kan ställa till det. Jag som varit så duktig med mina unnardagar en dag i veckan och nu när det blev julbord i fredags så ville jag ju kunna äta av allt så då blev det att unna sig då plus att jag kände att lussebullebaket inte skulle bli lika roligt om jag inte fick äta av dem så då blev det ju massor med unnande igår med och idag har väl inte varit bättre då jag gjort julgodis och kakor. Men imorgon blir det slut på onyttigt och in med de vanliga, regelbundna måltiderna med bra mat och mellanmål. Men det är störande hur jag så lätt kan falla, bara genom att ta en liten bit av något så vips så är hela helgen sabbad. Nej, balans vill jag hitta.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0