svulllen julegris

Oj oj oj vad det har ätits dessa dagar. Jag känner mig minst sagt som en uppsvullen julegris som smaskat i sig hejvilt av allt som erbjudits. Tur är väl att jag rört mig lite mellan varven. Men imorgon är det jobb och träning som vanligt och jag låter mina trogna, mer hälsosamma matvanor ta plats igen så är nog kroppen och knoppen på banan snart igen. All extra energi som jag fått i mig borde väl göra att jag flyger fram imorgon tycker jag. Och det ska bli kul att leda jympa imorgon för jag tror att det är fler än jag som är sugen på lite pulshöjande träning såhär efter alla helgdagar. Nu är det dags att börja laga middag här hemma och använda några av alla fina julklappar jag fick. Otroligt vad snäll jag måste ha varit i år med tanke på allt som jag fick. Hoppas ni också njutit fullt ut av ledigheten.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0