Tisdag

Idag är en dag som man bara kör och kör utan att stanna upp och känna efter. Jobba, äta, träna, duscha, laga mat, äta, diska, fixa matlådor m.m. m.m. Och med en rejäl huvudvärk intog jag gymet efter jobbet med hopp om att den skulle försvinna eller åtminstone lätta. Under passet kändes det inte superbra precis. Jag fick ta det lite lugnare än tänkt men ändå med bra puls. Trycket på tinningarna var ingen höjdare men det kändes som att det blev lite bättre i alla fall och just nu verkar den vara borta. Så träningen gjorde nytta trots allt.
Och middagen idag blev paj. Kände att det var länge sen det åts paj här hemma så det blev en rödbets-, kantarell och fetaostpaj. Mums filibabba säger jag om den! Pajskalet höftade jag ihop med de mjölsorter, gryner och fröer som fanns i skåpet.
Nu slänger jag mig i soffan, och där tänker jag ligga kvar tills kudden kallar.
 

Kommentarer
Postat av: Sanna

Mmmm, vad jag älskar paj! Av någon anledning gör jag det dock alltför sällan.

2012-12-06 @ 19:23:01
URL: http://engnuttasocker.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0