Veckans träning

 
V.48
 
Måndag: 50 min gym
Tisdag: 50 min gym
Onsdag: Vila
Torsdag: 60 min medelpass
Fredag: 60 min gym
Lördag: 60 min spinning
Söndag: Vila
 
Summa:
Gruppträning: 2
Styrka: 3
Löpning/promenad: 0
 
Ännu en vecka med rolig träning. Fem bra pass sammanlagt och energin har faktiskt varit överraskande bra på alla pass. Man brukar ju alltid ha något pass som går lite trögt eller att man känner sig mindre taggad. Men nej, den här veckan har kroppen verkligen levererat. Hoppas den fortsätter med det. Just nu känns allt väldigt kul och positivt när det gäller träningen. Och spinningpasset blir veckans höjdpunkt. Maria (instruktören) är grym och vägledde oss deltagare genom passet på ett proffsigt sätt och jag tror alla gav lite extra tack vare hennes pepp.
Nu kör vi på med en ny spännande träningsvecka!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lina

Härligt när det känns bra, grym vecka!

Svar: Ja det är bara hoppas att det håller i sig =) Detsamma till dig, imponerande att du orkar köra så mycket och framförallt med så hög intensitet. Det är starkt!
Andrea

2012-12-03 @ 07:50:40
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0