1 januari 2012

Idag vaknade man upp till ett nytt år, 2012 minst sagt. Och inte förrän halv elva öppnade jag ögonen. men eftersom jag somnade halv 3 så är det ju inte överdrivet länge utan precis lagom. Att äta frukost så sent gör ju att alla andra mål blir försenade och för en timme sen åt vi lunch så någon middag lär det ju inte bli. Kanske något mellanmålsaktigt i så fall.

Jag har hunnit med ett träningspass idag med. Löpning fick det bli för att välkomna det nya året. Kanske inte det mest optimala med tanke på att det snöade kraftigt men jag tänkte att det kunde vara lite kul och utmanande. Broddarna lämnade jag dock hemma eftersom det inte var någon is under snön utan mest blötsnö så det gick bra ändå. Och lätt gick det med, det är väl all mat som ligger som ett extra energilager och bara väntar på att få användas. Så skulle tippa på att jag fick ihop minst 5 km. En bra start på 2012.
Sen har den dock inte innehållit så mycket mer hälsosamt. Legat i soffan och degat, beställde pizza (?) och nu soffläge igen. Jag vet inte när jag åt en köptas pizza senast, tror det var i november 2010 så eftersom Jocke tyckte det var en pizzadag idag och sista dagen på länge som jag kommer äta snabbmat så fick det slinka ner. Men imorgon då blir det ordning på kontoret igen, det kan ni skriva upp!

Det nya året firades in hos sambons bror och hans familj. En lyckad kväll helt klart.



Kommentarer
Postat av: Jocke

Skyll på mig.. du var inte sen o hänga på när man nämnde ordet Pizza.. =)

2012-01-03 @ 11:24:32
Postat av: Andrea

haha nej jag var nog rätt sugen på det jag med =)

2012-01-04 @ 05:57:51
URL: http://friskusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0