Bra Måndag

Hej alla fina läsare!
Som ni ser så blir det inte många inlägg här men så är det när det är semester och ingen dator i närheten. Förra veckan bestod i några fina dagar i solen och ute på sjön och även förberedelser och fix inför Bakluckan i lördags. Bakluckan är som jag skrivit om förut en stor loppis här i trakten som brukar locka massor med människor. Och den här lördagen hade jag och min kusin bestämt oss för att prova på om vår hobby funkade där. Båda har ett stort intresse för bakning och därför satsade vi på att sälja hemmagjort fikabröd. Det var allt i från kakor till lemonad och allt givetvis gjort av oss. Vilket många besökare inte verkade förstå. Men så var det och fint blev det!
 
Idag har det blivit ännu en dag på sjön. Jag försöker att insupa så mycket av solens strålar som möjligt och ladda upp med eneri inför hösten. Och troligtvis blir det rätt mycket lata dagar i solen den här sista semseterveckan. Njuta ska jag i alla fall göra. Träning blir det en del när det finns lust. tre löppass förra veckan så det är väl styrkan som får stryka på foten lite men jag hoppas inte jag har tappat allt även om jag tror det kommer vara extremt tufft sen när gymet ska intas igen. nej hörni, nu ska jag iväg igen. Hoppas ni också har det bra där ute!
 
Stekte i solen idag.
 
Vårat fina bord i lördags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0