Vilken dag!

Usch vissa dagar vill man bara lägga bakom sig och hoppas att de tar lång tid innan man får uppleva en sådan igen. Nu låter det som om jag varit med om något hemskt men det har jag verkligen inte. Men vissa dagar går saker och ting bara bättre och idag gjorde det inte det. Idag gick allt segt, trögt och inget var som det skulle. Och då syftar jag på mitt jobb. Kort om folk, dålig planering och dåligt med vikarier gör att det blir vädligt mycket mer arbete för en annan och att allt tar mycket längre tid. Och när jag väl kom ut på rundan så var det ju inte världens roligaste väder. Det har helt klart varit värre men det regnade lite hela tiden och värmen var som bortblåst. Men jag tog mig runt och in. Sen var det bara att stämpa ut och gå hem, för mer hanns inte med. Men nu lämnar jag den jobbdagen bakom mig och börjar stöka i köket istället. Bakning, bakning och mer bakning!


Mitt favvoförkläde!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Hoppas bakningen gick bättre än vad resten av dagen gjorde :)

2012-06-01 @ 20:42:46
URL: http://andaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0