Sega ben

Att benen skulle vara sega idag är egentligen helt förstårligt. Gårdagens styrka på gymet sitter fint i hela kroppen så inte så konstigt att dagens löpning var rätt så tung. Men det var enbart där det var tungt. Andningen kändes inte alls så jobbig så det var helt klart benen som var min jobbiga del idag. Men jag tog mig en runda på 6-7 km och det kändes helt lagom.
Nu har jag precis skottat i mig ett stort lass mat som fick bli riktig vardagsmat, korvstroganoff. Kokt vitkål och kokt kamutvete fick följa med på tallriken.
Och idag har jag dessutom varit på biblioteket och lånat två böcker varav den ena är en bok jag inte hann läsa ut under thailandssemestern och eftersom jag lånade den från hotellet var jag ju tvungen att lämna kvar den. Men nu har jag den här hemma och jag kan äntligen få läsa vidare.


Kommentarer
Postat av: E

Och den andra då?

2012-05-29 @ 21:14:41
Postat av: Andrea

Andra boken? båda är av Camilla Läckberg. Sjöjungfrun heter den jag inte läst ut än och den som jag inte börjat på kommer jag inte ihåg. Men hennes böcker passar mig, lättlästa och spännande.



Kul att du gillade servisen förresten, hoppas jag kommer använda den också.

2012-05-30 @ 05:56:13
URL: http://friskusen.blogg.se/
Postat av: Julia - Matblogg

Svar: Brickan har jag hittat på Gkås Ullared :)!

2012-05-30 @ 20:17:45
URL: http://ibland.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0