Veckans träning v.19

Förra veckans träning såg ut på detta vis:

Måndag: 60 min medelpass
Tisdag: 60 min gym
Onsdag: Vila
Torsdag: 60 min medeljympa
Fredag: Vila
Lördag: Vila
Söndag: Vila

Summa:
Gruppträning: 2
Styrka: 1
Löpning/gång: 0

Ja ni, det blev inte alls speciellt mycket träning. Inte i slutet på veckan i alla fall. Ett pass till och några promenader och någon löptur så hade den varit kanon. Men nu prioriterades renovering och det var ju inte helt stillasittande heller för den delen. Men inte så pulshöjande. Nya tag denna vecka!


Fin morgonsol i söndags.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Sv: Jag fick absolut den härliga sidan av regnet ;) Riktigt gott.

Gud vad härligt det låter, blir lite avis :) Får hoppas att det blir en riktigt fin sommar.

Vad kul att du tycker det! Nä, det är ju inte så långt kvar så det är bara att börja ladda om igen :D

2012-05-15 @ 05:37:44
URL: http://andaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0