Älskade bullar

Är det något som jag är svag för så är det nybakta bullar, helst vanilj och gärna med mycket "gojs" i. Det är något speciellt med att baka bullar. Bara doften när de gräddas kan ju göra en salig. Idag blev det två varianter av bullar. En dadel- och kanelbulle, en variant som känns lite hälsosammare än den traditionell vetebullen även om den såklart inte är helt kalorifri. Sen blev det även en som sort fylld med vanilj och kardemumma´. Båda med mycket bra resultalt.
 
 
Recepten hittar ni här och här.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lina

dadel-och kanelbulle måste jag kolla in!! :)

Svar: Ja, jag tror du kommer gilla dem =)
Andrea

2012-11-25 @ 16:30:08
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com
Postat av: Sanna

Åhhh, inte liiite sugen jag blev på varma bullar. Mmmm!!

Svar: Jaa det är ju bara så himla gott! =)
Andrea

2012-11-26 @ 13:01:01
URL: http://engnuttasocker.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0