hög puls och plankstek

Finfredag skulle man kunna kalla denna fredag. En bra dag på jobbet som genererade i nästan en timmes tidigare hemgång. Direkt ner till gymet för dagens pass. Det var benen som skulle få känna på lite smärta, och det fick dem! Värmde upp först med tio minuter på crosstrainern. Dock har jag inte fastnat för den maskinen än, men jag tänkte att lite ombyte förnöjer. Efter det så blev det två olika serier med tre övningar i varje och fem varv av varje serie. Pulsen steg väldigt och jag svettades som aldrig förr. Och benen var inte så kaxiga, speciellt inte  i de där benböjen med hopp. Men jag tog mig igenom och känslan efteråt var på topp!
Vidare för lite handlning innan middagen kunde påbörjas. Jocke hade lovat att fixa plankstek så det ända jag var delaktig i var såsen. En god gräddig whiskeysås, allt smakade himmelskt.
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Ett riktigt lyxigt avslut på fredagen ser det ut som om du fick ;)

2012-12-01 @ 07:53:31
URL: http://andaa.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0