Träningsveckan som var

V.44
 
Måndag: Vila
Tisdag: 60 min gym
Onsdag: 60 min powerwalk
Torsdag: 60 min medelpass
Fredag: 50 min gym
Lördag: 50 min morgonpromenad, 60 min promenad
Söndag: 30 min promenad
 
Summa:
Gruppträning: 1
Styrka: 2
Löpning/promenad: 4
 
Det blev en bra vecka trots att halsen och näsan min inte varit helt okej under veckan. Men jag har tränat på ändå men inte riktigt kännt mig hundra alla gånger. Men där har promenaderna kännts väldigt bra och frisk luft gör mig gott. Den här veckan hoppas jag på något mer styrkepass. Plankar kör jag varje dag fortfarande och det känns att jag blir starkare. Där behöver jag nog våga öka tiden också så magmusklerna får sig någon utmaning. Nu kör vi!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0