Bästa på länge!

Gårdagen spenderades med härliga höstpromenader under dagen för att sedan bytas ut mot Girls night out senare på kvällen. Hanna bjöd in till tjejfest/födelsedagsfest så vi var en hel drös snygga brudar som babblade, dansade, tävlade, åt (grymt goda pajer) och inte minst drack. Och det är inte ofta ja dricker alkohol men igår blev det en hel del men som tur var så känner jag mig pigg idag, eller kanske inte pigg men inte bakfull i alla fall. Så det känns skönt. Mindre skönt är att jag känner av halsen, ont när jag sväljer. Så jag klunkar te och hoppas på att det vill försvinna. Ska se om en dusch och en skön promenad i solen kan göra det bättre.
Vill tacka Hanna för hela kalaset igår, det var verkligen skitkul!
 
Photo: Dans på gång at Hanna Alms place :-)
I full gång med att sätta danskoregrafin!
 
 
Hanna, jag, Tuss och Linda. Snyggaste brevbärarna i stan!
 
Småtrött men nöjd.

Kommentarer
Postat av: Lina

Kul med tjejfest! :)

2012-10-28 @ 13:39:37
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com
Postat av: Amanda

Vad kul! Och vad snygg du är i håret (eller ja, hela du var ju snygg, haha, men verkligen snygg frisyr! :) )

Svar: Haha tack =D Vad gullig du är!
Andrea

2012-10-28 @ 16:34:17
URL: http://andaa.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0