Första snön?

Det verkar som de första flingorna ha trillat ner från himlen här för någon timme sedan. Men några större mängder verkar det inte bli. Men det är väl bara att vänja sig med att snart är den här för att stanna. Och visst skulle jag älska det om det inte vore för att mitt jobb blir hundra gånger jobbigare när det är snö men nu ska jag inte vara bitter. Det är en fin tid med snö och kallt också så jag ska sluta gnälla.
 
Dagens middag blev kycklingfilé med pesto och mozzarella. Till det kokade jag ihop en ratatouille på zuccini, gul lök, paprika och krossade tomater. Kryddade med chilipeppar, cayenne, salt och vitlök. Allt smakade precis så bra som det kan göra efter ett härligt träningspass.
 

Kommentarer
Postat av: Lina

Åh så gott det såg ut!

Känns konstigt med snö redan nu!!

2012-10-25 @ 20:22:49
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0