I farten

Veckan började intensivt. Efter jobbet igår styrde jag mot Uppsala för att träffa kusin min där jag även skulle spendera natten. Detta för att jag idag varit på kurs på ett av Uppsalas kontor. Och det var ju såklart en himla trevlig måndag med andra ord. Promenad, god middag, massor av prat och tända ljus. Myspys med andra ord. Och skönt med lite sovmorgon i morse eftersom jag inte skulle vara på plats förrän kl åtta.
Det blev en tidig dag idag och jag kom hem redan vid halv två och passade då på att ge mig ut och springa. Jo ni hörde rätt, det blev en löprunda. Visserligen inte så himla lång men otroligt uppfriskande och skönt ändå. 40 minuter ute i höstvädret blev det. Sen körde jag på med lite tabata-intervaller här hemma så kroppen fick så den teg. Lax och ungsrostade rotsaker är nu i magen och jag ska ge mig iväg på en coachträff om en stund. Hoppas ni också fått en bra start på veckan.
 

Kommentarer
Postat av: Lina

Härlig start på veckan!!

2012-10-09 @ 21:27:32
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0