Motivationshöjare

I tisdags var jag på en föreläsning här i stan med ingen mindre än Blossom. Jag har alltid haft ett gott öga för henne och tycker att hon verkar ha en sund och naturlig inställning till träning och hälsa i allmänhet. Och det tog inte lång tid innan hon började berätta hur stolta vi ska vara för att vi är just dom vi är, att  vi ska ställa oss nakna framför spegeln varje morgon och säga "fan vad snygg jag är". Det behöver vi få höra oftare. Hon gav en hel del tips på att våga förändra osv. Det blir ju en hel del snack om saker man redan har koll på men det är ändå intressant att lyssna på och höra hur hon uppfattar saker och ting. Hon var helt enkelt toppen och jag känner mig mer motiverad att jobba vidare mot målen jag har.
 

Kommentarer
Postat av: Lina

Kul med inspiration! :)

2012-10-18 @ 07:43:05
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com
Postat av: Matilda

Oh, hade också gärna lyssnat på henne! Kan tänka mig att hon är bra på att motivera:)

Svar: Ja hon känns verkligen jordnära och trygg i sig själv och det gör mycket för hur man är utåt tror jag. Helt klart motiverande =)
Andrea

2012-10-18 @ 13:02:15
Postat av: Anonym

Svar: Ja Indisk mat ar smaskens. Jag forsoker att fa dag i sa manga goda recept som jag kan! Jag hoppas att jag kan ge lite insperation och tips pa god Indisk mat :)!

2012-10-18 @ 13:16:10
URL: http://ibland.nu
Postat av: Amanda

Håller med. Hon verkar verkligen ha en sund inställning. Dock kan jag tycka att det där med att man ska ställa sig framför en spegel och säga att man är snygg börjar bli lite uttjatat. Sund tanke och självklart stämmer det, men jag ställer mig lite sådär till det. Kanske för att man har hört det så många gånger :) Men somsagt, hon är verkligen sund och jag hade också velat lyssna på henne :)

Svar: Ja det tycker jag med är uttjatat. Det har man hört några gånger om man säger så. Men annars var det som sagt intressant och alltid snappar man upp något =)
Andrea

2012-10-18 @ 16:52:15
URL: http://andaa.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0