Nu är vi igång

Skönt med måndag och ny start på en vecka där det ska tränas mer än förra veckan och med ett bättre fokus. Styrka i gymet stod på schemat idag och det blev ett 60 minuter långt pass för bröst och rygg. Avslutade med tio minuter löpning på bandet innan jag svettandes gick ut därifrån. Känns toppen i kroppen just nu helt enkelt. 
Jag tänkte försöka få in tre styrkepass varje vecka nu en tid framöver så då krävs det att jag planerar in dem, så de verkligen blir av. Och även att jag planerar vad som ska tränas när jag väl är på gymet. Troligtvis blir ett av passen ben, ett bröst/rygg och ett armar/axlar. Men det kan skifta lite beroende på hur kroppen känns och så. Hoppas ni också fått en bra start på denna vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0