rödvitt hela dagen lång

Lördag morgon och solen strålar som aldrig förr. Frukosten ligger i magen och nu ska jag strax byta om till träningskläder och göra mig redo för två timmars tuff träning. Idag firar nämligen Friskis här i Eskilstuna 30 år som förening och det ska vi såklart fira. Träning under dagen och fest ikväll, det kommer bli grymt! Core, HIT (högintensiv träning) och intervallflex är vad det blir för mig. Jag lär snudd på krypa ut därifrån, men det är det värt.
Låt dagen dra igång.
 

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Roligt! Vi här i Kiruna firar 5 år ikväll med föreläsning och fest!

Svar: Åh kul! Hoppas ni också får en kanondag och kväll =)
Andrea

2012-10-06 @ 09:26:09
Postat av: Lina

Härlig lördag med mycket träning :)

2012-10-06 @ 10:31:59
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0