Tisdagkväll

Efter träningen har det inte hänt så värst mycket. Dusch, mat och nu soffan. Funderar på hälsomässan (Allt för hälsan) och matmässan (Mitt kök)  i Älvsjö som går av stapeln om några helger. En hel del intressant att kika på och inspireras av. Någon som ska på någon av dem?
Jag och min kusin har varit där flera gånger och tycker det brukar vara ett trevligt spektakel.
 
Dagens middag.
 
Kokta rödbetor med fetaost, kamutvete med vitkål och purjo, gratinerad kassler med en liten skvätt grädde, chilisås, purjo och tomat.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Tyvärr bor jag ju så långt bort annars hade jag definitivt varit på matmässan. Gillar mässor :) Hihi.

Svar: Ja det är ju lite långt. Synd att du missade den när den var i Gbg i september. Men det kommer ju fler chanser ;)
Andrea

2012-10-24 @ 16:19:09
URL: http://andaa.shapemeup.se
Postat av: Sanna

Wow, det där såg helsmarrigt ut!

2012-10-25 @ 15:15:12
URL: http://sanskee.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0