Veckans träning

 
Efter nästan två veckors uppehåll så har jag äntligen börjat återgå till lite träning. Kroppen svarar bra och känns inte allt för slapp trots att den inte fått mycket motion senaste tiden. Träningen framöver hoppar jag blir varierad och framför allt ska den vara rolig.
 
Så här såg det ut förra veckan:
 
V.39
 
Måndag: Vila
Tisdag: Vila
Onsdag: Vila
Torsdag: 60 min medelpass
Fredag: 50 min gym 
Lördag50 min morgonpromenad 
Söndag: Vila
 
Summa:
Gruppträning: 1
Styrka: 1
Löpning/gång: 1
 
Stadsloppet -11.

Kommentarer
Postat av: Nadja

Samma som får mig då, kört 2 pass på 14 dagar bara så igår öste jag på med 3 pass.. känns i kroppen idag vill jag lova haha :D

Svar: Haha varför börja lugnt liksom ;) Det kan jag tänka mig, men starkt gjort!
Andrea

2012-10-01 @ 08:21:45
URL: http://sweetladysoul.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0