Back to normal

Nu känns det som att jag fått struktur på kosten igen. Efter en rejäl dipp över jul och nyår är jag från och med igår tillbaka i bra rutiner och bra mat. Igår åts det bland annat en grymt god kycklingkebab där jag snodde receptet rakt av från Maria. Testa det här ni också, det var supergott!
Fick till ett bra pass på gymet idag också så jag är igång. Dock ser jag att kroppen min lagt på sig ett par kilo och det är så störande. Jag har väl alltid gnällt och klagat och aldrig varit riktigt nöjd med min kropp men de senaste två månaderna har jag faktiskt varit nöjd över hur den ser ut. Eller rättare sagt, hur JAG ser ut. Och vad är egentligen ett par kilo? Ja, livsviktigt för vissa, helt ointressant för andra. Självklart ska jag vara nöjd så länge jag känner mig stark och frisk, varesig jag känner mig ett par kilo tyngre eller ej.
 
Den goda kycklingkebaben med wokade grönsaker och guacamole.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0