Finsöndag

Den här dagen kunde inte börjat så mycket bättre. Jag fick plats på morgonens spinningpass och med nytt upplägg som betyder, ingen återhämtningslåt, vilket leder till ännu mer svett än vanligt och såklart galet jobbigt. Jag tror att jag gick ut lite för hårt men jag lyckades kämpa mig igenom alla " tre toppar" som vi skulle över. Känslan efter passet var såklart extra bra. Fruktansvärt endorfinhög och solen i ögonen gick jag med ett stort leende hem igen. Åh vilken kanonstart på denna dag! Nu ska jag nog ta mig ut och njuta lite av den kalla luften och som sagt solen. Den kikar inte fram allt för ofta nu så det gäller att passa på.
 
 
Haha jodå jag är frisk, den likbleka färgen är bara det normala såhär års tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0