Länge sen

Dagarna går och suget efter att blogga finns inte riktigt så därav den dåliga uppdateringen. Däremot rullar allt på precis som vanligt när det gäller träning och allt runt om. Väldigt kallt ute nu men jag hoppas på att få användning för skidorna till helgen och att det även blir några grader varmare, max -10 vill jag ha.
Idag blev det som vanligt medelpass lett av mig och det är otroligt vad energi det ger alltså, fantastisk känsla att få peppa så många och se de kämpa på med glatt humör.
 
Imorgon är veckans bästa dag här, fredagen! Det blir jobb följt av träning där jag hoppas det finns energi till ett riktigt kanonpass.
 
 
 
Efter en dag ute i kylan smakar matlådan extra bra.
 
Favoritblommorna som Jocke kom hem med i måndags då vi hade vår 6-års dag =).

Kommentarer
Postat av: Sanna

Det är fint med levande blommor. Piffar upp vilket dag som helst! Grattis på 6årsdagen :)

2013-02-03 @ 21:24:30
URL: http://engnuttasocker.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0