Toppentisdag

Tisdagen är för mig den kanske tråkigaste, mest meningslösa dagen på veckan. Den har liksom inget bra att komma med. Det är långt kvar till helg och ofta en dag som är seg och långdragen och det känns som att dagen aldrig ska ta slut. Idag var den dock lite bättre. Kanske inte den roligaste om man tänker på förmiddagen men när jobbet var slut och jag kunde trippa ner till friskis och såg att jag kunde gå på Eijas medelpass, då sken genast smilbanden upp. Och jag måste säga det men jympa alltså, det är ju bara så kul. Och Eijas pass har jag alltid gillat och eftersom hon inte kört på länge var det extra kul idag. Härligt glad och lycklig gick jag hem och har nu mumsat i mig falukorv i ugn med quinoa, vitkålssallad och keso. Hoppas på att få fler tisdagar som denna.
 
Just det, en sak till. Jag finns numera på Instagram också under namnet andrearudolfsson. Följ gärna mig där, där jag förhoppningsvis kommer uppdatera flitigare än här.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0