Veckans träning

Det har slarvats med redovisningen av träningen förra veckan så därför kommer nu två veckor i följd.
 
V.3
 
Måndag: 60 min cirkelgym
Tisdag: 60 min medeljympa (eget pass)
Onsdag: Vila
Torsdag: 60 min medeljympa (eget pass)
Fredag: 60 min gym
Lördag: 30 min morgonpromenad
Söndag: 60 min medeljympa (eget pass), 90 min promenad
 
Summa:
Gruppträning: 4
Styrka: 1
Löpning/Skidor/promenad: 2
En bra vecka aven om det övervägande blev gruppträning. Men styrkan fanns ju med där med, speciellt i cirkelgym så jag känner inte att jag snuvats på styrketräningen trots allt. Och bra med energi har jag haft då jobbet inte var lika tungt den veckan.
 
V.4
 
Måndag: 60 min gym
Tisdag: 45 min gym
Onsdag: Vila
Torsdag: 60 min medeljympa (eget pass)
Fredag: 45 min gym
Lördag: 70 min promenad
Söndag: 10 min löpning (2,2 km), 60 min cirkelgym
 
Summa:
Gruppträning: 2
Styrka: 3
Löpning/Skidor/promenad: 2
 
 
En bra vecka även här. Jag försöker att hålla mig ifrån maskinerna på gymet och mest fokusera på högintensiva pass med friavikter och kroppsvikt som motstånd. För det är det som jag känner är det som ger mig mest. Så jag hoppas att samma energi fortsätter att finnas så ska jag nog kunna få till en kanonvecka nu med. Att våga pressa min kropp lite extra, det vill jag bli bättre på.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0