Liten titt på maten.

Slänger upp lite bilder på kvällens middag och kvällsmål. Har tillbringat kvällen i soffan precis som planerat. Inte gjort mycket vettigt förutom lite matlådepyssel precis som varje kväll.

Middag:
Till middag blev det kycklingfilé. Den kokade jag först innan jag stekte den. Det för att få filén saftigare. Till kycklingen gjorde jag en omelett på två ägg. Serverade med sallad, tomat och citrus- och örtsmör som fanns kvar sen helgen.




Kvällsmums:
Såhär på kvällskvisten så är det ju gott med någon att smaska på. Jag drog ihop en kesokaka som jag åt med vispad grädde och hallon.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej! Ja visst är det så, men passet blev trots få deltagare väldigt lyckat.. och svettigt :P Håller du också i pass?

2011-06-08 @ 23:22:11
URL: http://emsjo.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0